10 Mayıs 2009 Pazar

Yüzleşme...




where did your heart go ?
wham'dan gelmiş gelmiş en önemli eser olsagerek...
bu bi kenarda dursun bakalım... heh şöyle!

şu yukardaki kare ise alakasız.. başka dünyalardan o kesinlikle.
parşömenler ise basit bir ajanda ve camdan legodan ibaret gibi durmakta.
kırık bi kalp her iki yanda..
k ı r ı l m ı ş l a r ....
çok üzüldüm... tamamen alakasız..

benimle tamamen alakasız bir kare birdefa... Nitekim kalbim sağlam, gayet yerinde ve tıkır tıkır rutinine devam ediyo görüldüğü üzre...
Yine aynı yönde attığını söyleyebilirim.
Değişiklik mi olmalıydı?
Olsun mu?
Değişiklik midir iyi gelen?
Ritim değişikliği bir hastalık diilmidir? bir bozukluk...
Rutini bozmak?
Bu mümkün değil...
Rutinlere gelmek.
Bunun hiç kolay olmadığı gerçek...
Gerçeklerle bezeli bir ortam. Sağım solum gerçeklerle dolu acısıyla ve tatlısıyla...
Heyecan yaşamaktı hep hayalleri süsleyen.
O heyecanı bulmaktı öncesinde.
Daha öncesinde aramaktı...
Daha da öncesinde ise ağlamaktı...

Kaçınıyorum yargılarımdan... Yargılanmaktan da çok korkuyorum artık.
ortak paydada bütünleşien iki farklı anlam... yargı yargı yargı.
yargılarım bana huzur veren, ne acayip...
Ama yargılanmak... O radde niye gelirsin ki korktuğun başına gelsin istemeden?
dimi... Niye?
Tarifi yoktur hiç onun.
Çünkü tarif edersen yargılanırsın ister istemez.. Üzersin, kırar- incitirsin...
Döner dolaşır sana gelir bumerang misali. Patlar ama ışıldamaz. Sadece acıtır, acı verir o patlayış...
Verdi.
Ama kalbim demiştim. Atıyo demiştim ve atmaya devam edicek de demiştim hatırladıım kadarıyla...
O halde?
Üzülmek yok, üzüldüğüm yok...
Kalp atıyosa eğer sorun yok çünkü...

Ama.... ama;
tökezlediği vakit en ufak, masajı hakeder...
Fazla bastırmadan, usulüne göre...
Kalp masajı çünkü o ... Aman, içinde çok değerli şeyler var.
Biraz yorgundur, eşi vardır onun.
Sadece yakınındaki sıcaklıktan uzaklaşıyor oluşu üzmüştür, geçicektir...
Aynı kalple, aynı sıcaklığı elbet hissedicek ve birdaha teklememek üzere rutinine geri dönecektir...
Rutinim sadece bir kalp atışı... Yönü belli, işleyişi daha bi belli...
Üzmesin eğer soğuksa, üşütüyosa... Üzmesin. Dayanamaz, hiç istemez...

Çünkü o kalp her şeyi anlar bilir..
O kadar incedir ki o kalp... İçinde gizler... Sindirir, yutturur, yalanlara inandırır...
Ama bi yerde ritmi bozuldu mu anlaşılır neyin ne olduğu...

Ritmim bozuldu.
Fakat
Ritmini bozamam.
İşte o zaman önce üşür, sonra soğur ve sonunda cansızlaşır...
Tıpkı uzaklar, hiç bilinmeyenler gibi... Çok uzaklar...
Ritmini bozamam...
Çünkü senin ritmin bir dönem beni yaşattı.
Ritmimi bozamam, seni ve güzel anları bir çırpıda silip atmak istemem.....

Merak yok...
Önce kendim sonra sen çünkü..
Çünkü,
sen, ben... Veya ben, sen........
kısacası ben insanları çok seviyorum... Ve onların dertleri olmamalı...




beni üzer... Bu da seni üzer...
Üzmeyecek...

Hiç yorum yok: