14 Mayıs 2009 Perşembe



sevgili blog dostum.....

şu güzel kareden sonra, bir de yanında yüzyılın en öfkeli şarkılarından birini dinlerken bi şey paylaşmak geldi içimden. Alakasız deyip geçmeyesin sakın, aman derim.
Aldığım bi haber var ve bu habere pek bi mutlu oldum denebilir.
Keyif var mı desen eh işte. İki güzelliğe tavım elbet, her zamankinden ama şu an için olabildiğince...

Önceden kafamda tasarladığım şeyler var idi. Yaklaşık bi 8-9 aylık denebilir. İlk öğrendiğim anda anca hayal ediyodum... Sonra kesintiye uğradı kendileri. Bir ay, veya daha fazla süredir pek bi iç içeyim bu hayal ile. Geri dönüş... Hayaller ile yaşamak.
Fakat;
Bu sefer bi şeyler farklı, ne bilim daha bi olumlu, daha bi akla mantığa uyan...
Bilmiyorum, şu an için söylemem sakıncalı fakat, bazı hayallerimi gidermeye yarayacak bi şey bu aynı zamanda...
Düşünsene, kafandakini hiç tereddütsüz gerçekleştiriyosun.
Zincir...
Hayallerden oluşmakta... Halka halka... Fakat somut artık. En azından içlerinden biri...
Aslında şu an içim içime sığmıyor desem yeridir..
Yakın bir arkadaşımla yine yakın, hatta çok çok yakın bir zamanda konuştuğum şeylerin, olacakların, olasılıkların hayalini kuruyorum sadece. Gerisi somut dediğim gibi...
Tabi çok yol var ve öyle de kolay değil o işler...
Sadece olsun.. Olduktan sonra şunu diyebilirim ki:
Hayatımda hiç bir şeyi almaktan çekinmicem.
Denemekten de.....
Ve bu da beni mutlu edicek... Öyle ya da böyle, şurda ya da burda, uzakta veya yakında. Umrumda değil gerisi...
Mutlu bir insan olduğum zaman vatana millete hayırlı bir insan olduğumu benden iyi kimse bilemiyor...
ben bi mutlu oliim hele, gerisi ise fevkalade...

ps: komşum arayıp benden dinlediğim şarkıyı istedi. Kendisi 50+.......
Yineliyorum o halde:
Eskiyi çok seviyorum..!!

Hiç yorum yok: