11 Mayıs 2009 Pazartesi

ben......
imkanlar azalırken,
ya da azalma yoluna sapmak üzereyken...
bu halde,
bu şartlar altında.
yinede
eskisi gibi
''eskiye çalan''
yüzümü güldüren, güldürten...
sınırlı sayıda paylaşan
ama paylaşırken ''yeterli'' gelen
tatmin veren
elbette severek
ve bi o kadar da sevilerek...
Gizli ama bi bakıma apaçık...
Şifreli belki,
ya da kotalı...
birtakım imkansızlıklar dahilinde kısaca!
Rüyalar görme ihtimalini,
Görmüş olmanı...
bana uyuz olmanı, akabinde şahsıma vurma-kırma-parçalama... İtip kakma isteğini.
Bunu dile getirmeni de sevdim çok.
Ben seninle,
işte bu durumda bile güzel konuşmayı,
belki de güzel konuşabiliyor olma ihtimalini gördüm...
ve ben onu....
Sevdim..
Çok sevdim be....

Korku yok!!! Olmasın... Tek bir hedef olsun ve ona ilerlensin... Yaptığın gibi.
Öyle rüyanda gördüğün gibi sözlerim public diil hiç...
Özel onlar... Çok.
İşte bu yüzden iyi uyumalısın.
Ve güzel uyanmalısın...
Güzel rüyaların olduğunda anlatmasın en önemlisi...
Korkusuzca...
Anladım ben üzmeyi çünkü. Korkma benden... Sakın korkma.
Asla!

şimdi ise,
sana günaydınlar bolca...

Hiç yorum yok: