13 Mayıs 2009 Çarşamba

Kötü.

zor bi gün... Kendin et kendin bul günü.. Açık büfe, otel, güney, deniz kum güneş üçlüsü.. Alakasız.
Erik truffaz eşlik etti bugün bana bolca... Tanıdıklardan sia var, u.f.o. var... Fazlası olucak kadar zamana da sahip olamadım zaten.
Arkadaşlarımdan bazıları eşlik ediverdiler. Her yönden...
Mutluluk desen yoktu be pek. Çok ciddiyim bugün istesem de yapamadım hiç. Güldüm ettim çok belki ama kısacık dilimler halinde. Ciddi bi insan oldum çıktım, ciddiyet aradım bolca... Aksini kaldıramadım zaten dediim gibi.
Haksızlık olmalı bu...
Mutluluğa engel olumlar...
Ben sen o, biz siz onlar...
Mutluluk demek, paylaşmak demek iken, ve bu yönde hayatımı bir düzene sokmuş iken. En bok günümde dahi bir ağlayıp yirmi gülebiliyorsam. Bunları yapmışsam...
İstediim yerde, istediim kişi ile...
Şimdi... Yapamıyorum...
O hak nerde?
yok, göremiyorum...
Hakkımı arıyorum... Aramam lazım çünkü içimdeki bu, hisler bu. Veriler... Son derece sade.
Hayatın sonu böyle olmamalı.
Benim canım?
Benim bi canım vardı!
Peki o nerde?....
Peki ya paylaşıcaklarım.....
Benimle birlikte bi ertesi günün heycanını yansıtamayacaklar mı?

Hiç yorum yok: