11 Mayıs 2009 Pazartesi

Geçmişi seviyorum.


Daha henüz çok ani oldu sayılır. Daha demin öylesine buralarda gezinirken geldi aklıma...
Eskiden her pazar yaptığımız şeydi lunaparka gitmek... Bilemedin Cumartesi... Bayramlarda zaten yerim orasıydı. Ama hiç sormazdım, baba işin var mı, mecalin var mı, ister misin vs. eha..
Aklıma gelen şey aslında çok alakasız fotoğrafla. Doğrusunu söylemek gerekirse, orda hiç bi fotoğrafım olmadığı için daha öncesinden, onu koyamadım... Hayret.
Korku tüneli vardı. Dışardan evcilik oyunu'ndaki evler gibi görünürdü bana. Hatta hiç korkutucu gelmez, sanki oyuncak gibi, içerde elinde şeker olan dedeler filan karşılicak hissi verirdi bana...
Korku tüneline babamla girerdim, zaten hep o götürürdü beni lunaparka...
Şey olurdu içeri girdiği zaman o raylı sistem.
Sağdan soldan vampirler, bi efendime söyliim çeşitli yaratıklar, mumyalar, kana boyanmış adamlar vs...
Ama o korkutmazdı beni...
En çok kafamın üzerinde, karanlıktan dolayı hiç anlayamadığım bişiy olurdu...
Bişiyler hep saçımı çeker çeker ve bırakırdı... Ama bunu periyodik yapardı...
Ben de babama sorardım ehe, ''baba saçımı çekiyolar'' diyip biraz eğilirdim ki onlar değemesinler bana... Ama nafile, her türlü...
Babama sormuştum. Dayanamamıştım hiç unutmuyorum eha.. O sarı saçlı hallerim işte, yaş 4-5...
Kendisi meğersem yarasalarmış. Ve yarasalar saçımı çekerlermiş...
Ve şunu anladım ki,
demek ki babam bir yarasaymış ehe...

21 aralıkta yanındayım...
Bi söz vermiştim sana yakın zamanda, hatırlıyosun di mi?
Onu da yerine getiricem...
Sözümde durucam.

Hiç yorum yok: