28 Mayıs 2009 Perşembe

edepsiz şeyler...

hayat demiştim ya,
idame ettirilmesi gereken yegane... şey filan her neyse demiştim...
...
neyse, konu o diil.

9 dan 1 e kadar dışarda geçen bi zaman dilimi sözkonusuydu.
EchoMAR adındaki bilindik rutin göztepedeki görüntüleme merkezine gidiverdim.
tekrardan.
birtakım bulguların yeterli olmadığı görüşünde hemfikir olan sevgili doktorumuz Opr. Dr. Şöhret Ali Oğuzoğlu, bana MR'ı layık gördü.
Bu arada, tomografi ile mr arasındaki o büyük farkı da ilgi alanım olmamasına rağmen beynime kazıdı, ve ona ayrıca teşekkür ederim?

Her neyse. MR denen tabir-i caizse ''illet'' yarım saatlik süre içerisinde, içi beyaz ve iç açıcı gibi gözüken, fakat yılan deliği kıvamında dar ve bunaltıcı bi yere girmek hiç hoş değildi.
Burası tamam, hani hoş olmayan şeylerden de hoşluk yaratılabilir ya bazen...
Amma velakin bu aletin içine sığdıktan sonra, elin kolun her yerin bağlı, ve omuzlarından itibaren hiç bir kısmın oynamaması için geliştirilen yeni teknoloji ''oynamayı önleyen emniyet zımbırtıları'' eşliğinde, o yılan deliğinde, iğrenç gürültüler çıkacağına pek ihtimal vermiyodum, ama aynen öyle oldu.
hiç hoş değil...
İç organlarımı dahi titreten düzeyde, korkunç sesler, insan psikolojisine zararlı birtakım garip ses dalgaları, hayatımda unutmayacağım bir yarım saati beraberinde getirmiş oldu denebilir...
Doktorun bana dediğine göre en kesin kanıya bu yolla ulaşılırmış. İnanıyorum bende...

Başımın iğrenç ağrılarının yeniden başladığı birkaç saatlik dilimin içersindeyim. Fakat bunu yüksek dozda radyasyona bağlıyorum. Züğürt tesellisi boy boy...
Du bakalım,
daha neler göreceğim çok merak ediyorum.
ve ben tek kelimeyle:
SIKILDIM...

Dert adamı olmak. Hayatımda hiç olmadığım düzeyde hemde...
İlk derdim, annemin karnından ilk çıktığım vakit tamamiyle ''simsiyah'' doğarak ortaya çıkmış fakat ben görememiştim!?
bu ilkiydi.
Bir diğer derdim, 2 yaşında maruz kaldığım bir sportmenlik dışı foul nedeniyle, kalçamda oluşan çıkık yüzünden 27 doktor sonrasında şuanki normal halime dönmüşüm.
etti 2!
Ardından yine 4-5 yaşlarına doğru aniden beliren, polene, halıya, perdeye, toza, kediye-köpeğe, güneşe, ota, boka, oraya-buraya her şeye duyduğum allerjik astım olayım da bi 8 senelik aralıksız tedavi sonucunda beni terketmiş...
etti 3!
tam allerjiyi yendiğim kanısına varılmışken birgün aniden sadece bir ''aspirin'' yüzünden 2 gün hastanede yatmam, ve aralıklarla tahlillere otlara boklara girmem ve sonrasında, allerjinin artık sadece ''bazı ilaçlar''dan kaynaklandığını öğrenmem de çok şahaneydi. Neyse, şimdi iyiyim ve ağzımda da 48 tane aspirin filan var...... iyiyim ya o yüzden......
etti 4!
...
ve şimdiki şeyler... tomografi, mr ve ECHOMAR...
Ortak payda da bir dizi beyin sorunu. Daha tam kanı yok, biri onu dedi bi diğeri de bunu...
En iyi diye tabir edilen doktora ya inanıcam, ya da o da yetmicek, haydi yallah başka doktora hücum!
Bu arada, echomar'a kahve ve meşrubat makinesi gelmiş... Çalışanlar da aynı diil sanki...

Her neyse... Uyumak istiyorum çünkü yorgunum.

Hiç yorum yok: