9 Nisan 2009 Perşembe

she doesn't live here anymore...
böyle birdenbire önüme çıktı sayılır, öyle ararken, bakarken bişeylere farkettim ki ikinci bir far away vakasıymış kendileri... pek sevdim, repeate aldım dinliyorum...

tabi dinlerken ağran başım, koltuktan kalkar kalkmaz veya oturur oturmaz ekstra ağran başım, hapşurdukça beynime baskı yapan, sanki patlıyomuş hissi verdiren ağrılarım ve dayanılmaz acım mevzubahis...
göz çukurum kaşlarımın altı ensem alnım ve kafamın her iki üst yanının 3 gündür aralıksız sızlıyor durumda olması, böyle bi nebilim bi durgun yaptı beni... Az önce bu meret hastalığın detaylarına baktım ve bilirkişi raporu şöyle:

halsizlik, düzen kaybı, uyuyamama, güneşe veya aydınlığa bakamama, sinir, durgunluk, bir şeye konsantre olamama, mide bulantısı vs....

Şu sayılanların tamamının görülüyor ve birer bireri geçtim aynı anda yaşanıyor olması ne garip dimi ehe!...

Her neyse.. fazla moral bozmak istemiyorum, yarın büyük bi gün olucak ve kesinlikle perfekt geçmesidir en büyük dileğim şuanlık...
laf oyunum gayet başarılıydı itiraz istemiyorum eha.......

bir de ikinci bir isteğim var... masum olduuna inanıyorum ben bunun...
Başım okşansın mesela masaj gibi. Güvende olduğuma inandırsın-yaşatsın, moral olsun!
şöyle güzelcene uzanmak olsun yumuşakça bir yerlere, sıcaklık versin, dokunsun......
Sarılsın...

........

daha ne diyebilirimki.... veya istiyebilirim?
bilemedim.......

Hiç yorum yok: