19 Nisan 2009 Pazar

it's probably me

uykunun fena ağır bastığı vakittir şu vakit..
söylemem gereken bişiy varmıdır yokmudur o da belirsiz olsa dahi yine iki çift ufak şey söyleyip yatmaktır olay... ayrıca hemen sıcağı sıcağına sabahında onun okunuyor olması mutlu etmektedir nitekim...

söyledim çok bugün, hep söyledim gerçi... uykumla biranın yarattığı ekstra uyku ve yorgunluk, bide üstüne eklenen az uyumanın verdiği asalaklık şuan hakim olsa da yine tekrar edebilirim.
zaten biz anlaştık, ne bilim insanların yapıların farklı olduu konusunda, kimi öyle kimi de böyle... bunu değiştiremeyiz. bi gün aranan kriterlerde olan bi insan ertesi gün tamamen alakasız, istenmeyen arzulanmayan halde olabilir, bu çok doğaldır.. tabi kimi zaman bunu kaldıramasak ve düşüncelere dalsak, dalıp gitsekte öyledir. yapıcak tek şey kabullenmektir... kabullendik de zaten...

uyku hakimdi en son sana. uyumayı dene, az uyusan dahi uyandıın vakit yinede bi nebze normale dönücektir herşey emin ol.. hiç ama hiç moralini bozma. burdayım yanındayım... uyandır gerekirse, sor, anlat, sorgula, ağla, gül........
burdayım hep...
istediğim gibi...
teşekkür ederim bu güzel gün için. büyüklüğün için, onca zorluk arasında yine de ben böyleyim diyebildiğin için.....
binlerce...

uyudum ben şimdi, dayanılmaz ayakta durmak biliyosun...

günaydın geŞtalt.........!

Hiç yorum yok: