20 Nisan 2009 Pazartesi

aklıma gelmişken
hani olur ya bişeyler yaparsın edersin, ne bilim orda burda olursun eğlenirsin gülersin başkalarıylan gününü gün edersin.. uzak olursun...
şu geldi aklıma.
ben bunları yapıyodum bi dönem, her ne kadar biri önemli olsa da, onun için ne bilim böyle 2 cumartesi dışarı çıkmadıım bile olduğu üzre, veya ne bilim 8 - 9 gibi evde olmak gibi normal bi günde...
ben bunlara rağmen yine orda burda olurdum böyle, rahattım şöyleydim ve böyleydim...
şimdi düşünüyorum da, ne bilim ne olduğum nasıl olduuma dair haber vermek, anlatmak, paylaşmak, karşılık vermek, duymak ve duyurmak...
buymuş beni rahatlatan.. zaten bunu bilsem de sadece buraya yazmak istedim... hatta bilinse bile kendi tarafından eha.
ve tek üzüldüğüm nokta da bunları keşke biraz daha öncesinden yapıyor olsaydım, enazından kendimi çekmeyip o an istediğim gibi davransaydım, gitmeseydim bi yerlere, orda dursaydım bekleseydim onu, paylaşsaydım iki gram daha fazla, bi nebilim azıcık daha dinleseydim okusaydım yazdıklarını...
tek diyebiliceim şey bunada şükür demek heralde eha. uyuz sırıtışıylan birlikte.

aitlik duygusuna sahip olmak çok güzel bişey bilirmisin... hep arzuladığım hayalini kurduğum..
doğru insan, doğru insan, doğru insan......
işte ona karşı güzellik kazanır fazlasıyla... ona karşı güzel olur.. ne bilim kriterler vardır ve o kriterlere uyan bir insandır ve herşey anlamlıdır, önüne gelen saçları, dudağının kalın oluşu eha, parmağındaki öğrenci izi, 6 parmak, derin uyku, göz kırpamaması yüzüne gözüne bulaştırması, araba kullanırken takındığı o ciddi tavır, akabinde dinlediği müzikle dans etmesi deli gibi ehe...
ve daha birçok sayılamayan....
ne olursa olsun, şartlar zaman durum vs....
hiç birşey ayırt etmeksizin mutlu eden bişiyler bunlar beni çok... mutluyum nitekim.

ayrıca bilmiyorum kim başlattı eha.
şöyle mi acaba: kendini sevdiren ve seven insanı kendince savunman yani sevmen dolayısıyla sahiplenmen ve ait olduğunu düşünmen...
çok bişey mi istemek, yoksa çok az şey mi.. bilemedim...
tek bildiğim şey tamamımın ait oluşudur...
dolayısıyla biraz da bana aittir de denebilir ehea.
her neyse.. kelimeler yetersiz gelicektir elbet. tarifi bu değildir, o bambaşkadır benim için.. zaten bunu sen de bilirsin çok iyi...

gelgelelim:
hep uyku dedin hep uykum geldi dedin, sonunda olan oldu eha banada bulaştırdın...
uyuyorum şimdi, elden bişiy gelmiyo pek...
ayrıca randevu almamış annem. bana da söylememiş haberin olsun...
blogdan al haberi.............

günaydın amazon dot com!!!

Hiç yorum yok: