15 Nisan 2009 Çarşamba

secret?

sağ diye beklerken sol vurulmuşa döndüm bugün.... detaylardan bahsetmicem elbette. bi konuda öyle oldu ama şu an bunu hiç takmıyor, hatta dalga bile geçiyorum.. ve bunu samimi ve güçlü bi şekilde yaptııma dair bahse girsem yeridir ehe..

acayip işler, beklenmeyen, kimsenin beklemediği şeyler oluyo hayatta ne tuhaftır. Bazen ve hatta çoğunlukla planlamadığın yönde oluveriyorlar. Hayatın en uç noktaları nedense hiç beklenmedik anlarda ortaya çıkıveriyolar. Çıksınlar bakalım, lafım yok... korkum hiç yok!

sevdiğim dostlarımın ufak bi kısmıyla kısaca 2 insanla beraber oldum bugün. Çok mutluyum öncelikle... Birisiyle pek bi yıldızım barışmıyodu son bi aydır ki bu tam aksine döndüğü için daha bi mutluyum... Her şey normal seyrinde denebilir... İhtiyacımız olan şeyin ta kendisi. zaten hep vardı, hep öyle olacak kişisi... Hadi bakalım hayırlı olsun vatana millete.
Diğeri hayatımda daha sonradan var olan ama şimdiye dek tek bir ters hareket, söz ve davranış gözlemlemediğim, benden 5 yaş küçük ve son derece mantıklı ve akıllı bir insan. Hiç tereddütsüz çağrıma yanıt verdi, önce suratı asıktı, sonra düzeldi ki bizim aramızda asık suratlı olmak yoktur. dargınlık vs. barınamaz, barınamicak da!

Arkadaşlıklardan bahsettim bugün. arkadaş ortamımızdan, diğer insanlarınkinden vs.. Kıyaslamalarla geçti yürüyüşümün bi bölümü... Ortak paydamız da bizimkisinin hiç bir yerde olamayacağı yönündeydi ehe. Zaten hep böyle geçti günler ve geçmeye devam edecek...
Bu asla bir megalomanya diil, gerçeğin ta kendisi ve bundan dolayı çok mutluyum...
Kısaca özet geçiyorum elbette. çünkü uzatmaya hiç gerek görmüyorum inanki. Her şey çok olduğu gibi çünkü. aynı anlatıldığı gibi...

İçimde gizli kalmış ve bir süre daha gizli kalmaya devam edecek bir yarım yamalak ''sır'' var...
Ne olduğunu söylemicem taa ki her şey yoluna girene kadar...
Bilen bilir. Hele bir yoluna girsin, o zaman o sırrın arkasından edilemeyecek laf, bi efendime söyliim küfür olsun beddua olsun veyahut aşağılama küçük görme olsun ehe bunların hepsi birer birer, fener opera tarzında çıkıvericek marş halinde ağızlarımızdan... Ben bunu hayal ettim...........

Her şeye rağmen....

Düşündüğüm, düşünmeden duramadığım, uyku faslının sadece uyuma kısmı dışında, bazen de uyuma faslında bir rüya olarak benimle olan, hayallerime ortak olmayla huzuruna biraz da olsa huzur katan, dinleyen, gören-yaşayan, ''yaşatan''... Çoğunlukla tercüman olan, ehe mesleğinin varlığını unutup tamamiyle her görüşe her yardıma açık olan, bunu çok seven... gülmeyi çok seven, güldüren, kahkahalar attıran, nefessiz bırakan, yürek hoplatan, düşündükçe kalp atışlarıma yön veren...
güzel
özel..
zeki
içten
samimi
ortak
seven
sevilen...

sanma ki bu kadar şey biliyorum sadece... Ben bildiklerimi buraya yazsam eminim zorlanırsın okumakta ehe çünkü büyükçe bi yer tutar. Bu da iyi olmaz belkide senin için...
belki o an bişey istersin, ve onu yapamazsın... İçinden gelir ama içine atarsın...
Üzülürüm ben ona be, çok üzülürüm işte.
Bir defa oldu.
Pembe dedim ilk o gün hatta hatırlarsın ehe...
İstemiştin çok..
ama ulaşamamıştın............
Biliyosun, ben de istemiştim. İstemez olur muyum ehe...
Hep........

Ben?! neler istiyorum da tutuyorum kendimi bizim için.
ama senin tutmana dayanamıyorum, kendini üzebilicek olmandan korkuyorum en ufak şekilde de olsa...
Her şey layıkıyla olsun, yürüsün istiyorum. Çünkü ihtiyacım olan bu...
çünkü,
Layık'sın..............

canım.

yarın..
olsun artık.......
özledim!
ihtiyacım olan tek şey sahile yakın bi yerde akşamleyin seyir eden bir gemi,
ve bana eşlik etmen o anda...
gerisi umrumda değil ehe...

1 yorum:

Gaye' dedi ki...

Myslovitz - Sound of Solitude.mp3