17 Nisan 2009 Cuma

baba oğul kutsal ruh

bazı ufak tefek şeylerin açığa çıktığı birden söylendiği bi gün oldu bugün...
öncelikle bunu söylemek istedim ehe. harika bi şekilde son buldu.. bulmak üzre yani birazdan.....

başlangıçta pekte iç açıcı şeyler yaşanmadı elbet, uzak ama eskiden yakın olduum arkadaşımın kötü günü hakimdi gündüze. Baba vefatı... Çok zor be, çok...
toprağa verdik hep birlikte... ne bilim camide arkadaşları dostları uzak yakın herkes ordaydı... dualar okundu, saflar tutuldu derken duaların tamamına katılmayıp kendi içimden bildiğim kullandığım dilde iyi niyetlerimi sunmakla yetindim... mutlu oldum be, valla mutlu oldum böylesiyle de...
Nur içinde yatsın...!!

eh...
babamın vefatı aklımdaydı elbet... caminin hiç görmeyi beklemeyeceğim kadar düşünmediğim kadar kalabalık oluşu, her köşeyi kenarı şenlendiren samimi çelenkler çiçekler vs...
harikaydı çok... bunlar geldi aklıma ilk anda... Seveni bol bi insanın oğluymuşum meğer, onu anlamıştım o vakit...
sonra arkadaşlarım aklıma geldiler. düğünlerdeki ceket gömlek pantolon şekilli halay pozisyonundaydık dostlarımla, ama tabiiki eğlenmiyoduk... kollarımız omzumuzdaydı, hep bir temas halindeydik birbirimizle... ruhum gitmişti o gün, ayakta tutmaya çalışıyolardı daha 17 li yaşlarda çocuklar olmamıza rağmen büyümüşte küçülmüş, arkadaşlık-dostluk ve en önemlisi sevginin en saf halinin provasını ve uygulamasını bi arada yapıyor ve en güzel şekilde yerine getiriyor misali.
hiç unutamıyorum...
hiç...
özledim be. özeldin be baba... çok özeldin!!!
kuzenlerimle kızlı erkekli, daha cinsiyet farkındalığı olmadığı vakitler oynadıımız evcilik oyunundaki plastik yiyecekleri gördüğün vakit, işten gelmiş yorgun argın halinle orada uyuyakalman ve ağzının suyunun akması, ve buna gülmemiz kıkır kıkır ehe....
bunları bana yaşattığın için çok mutluyum be baba... inan çok mutluyum...
ağlamicam... uzatmıyorum o yüzden..
uykudur niyetim acil.. yarın okul var gidilecek, rutin...

yakında gelicez yanına, sana bi misafir de getiricem ehe, çok beğeniceksin onu...
belki kulağıma fısıladayamicaksın ne kadar güzel olduğunu, ve yanımdaki o şahane duruşunu...

ama ben bunu senden duymuş kadar olucam o yüzden hiç merak etme, sen rahat ol oldu mu...

sana biraz detay vereyim;
her günüme bir anlam katan birisi oldu kendisi. Ve gerçekten güzel. her anımda benim yanımda oldu nerdeyse kısacık zamanda... en kötüsünü de yaşadım, belki biraz uzaktı ama benimleydi be o kadar diim ben sana... sesi soluğuyla yanımdaydı...
ama en iyisini yaşatır hep, bayılır bide kendi güler ehe. tertemizdir. yağmurda solucanlara basmadan yürür, her daim dansını eder hareketli müzik duyduu vakit... hatta mayın tarlasında bile dans etmişliimiz vardır ehe, ince uzun mayınlar... ikisini patlattı gerçi!................
anlatıcam sana, daha bi çok şeyi... merak etme.
Kötü şeyler yaşadım baba, bunlarıda geldiğimizde seninle paylaşıcam söz...
şimdi sırası diil duramam patlarım, hiç itirazsız salarım kendimi...
ah bide ben sana biraz utangaç birini getiricem ayrıca ehe. seni ilk kez görüceği için pek bi huysuz olucaktır yanımda belki ama şirinliktir o aslında şimdiden söyliim ehe.
bugün eşsiz bi şekilde utandı zaten benden... uzaktık sana ama yanımda görürsün ve bana hak verirsin...
seversin işte be ehe sevilmicek biri diil, lakin halimi de gördükten sonra buna emin olucaksın, hak vericeksin...
kendisi uyuyo şuan.
güzellik uykusu eha artık daha nekadar olabilicekse..............
burnu filan çok muntazam, gördüünde estetiğin zararları üzerine bi iki çift laf etmeni dilerim...
zaten biraz sen konuş artık, sesini özledim...
kendi sesim seninkine benzemeye başladı iyice, hatta bazen bu babamın sesiydi diyorum ansızın. ama hep öyle sürmüyo, daha bikaç on sene sonra filan aynı olucaz ehe.
gelicez yakında oldu mu, merak yok asla.....
...
uyumaktır şuan şart olan.
ama beraber....... aynı yerde gibi...

iyi geceler pembe!..

Hiç yorum yok: