15 Nisan 2009 Çarşamba

anne ısırmak, akabinde morartmak???
yok artık demekten kendimi alamadım bi an ehe...

biramın keyifli geldiği şu dakikalarda bastıran uykumun şiddeti, birayı tam sonlandırmadan terkine doğru yol aldırıyo sanki.
böyle bi özlü sözler bi efendime söliim edebiyatlar bilmemneler.... racona ters!

gel gelelim sona yaklaşıyorum
ve
bahsetmem gereken yegane iki şey var ondan bahsediim uyumadan önce...

birincisi düne nazaran bugünkü halet-i ruhiyem arasında dağlar kadar fark oluşu...
mutlu bi haber aldım bi konuda ve bu mutluluk, insanlara verdiğim mutlulukla birleşti ve ekstra mutluluk verdi bana. Sonucunda her şey daha iyiye doğru ilerleyecek ve bunu bilmek güzel...
Bu konuda tek zorluk olsa olsa ruhen ve bedenen, hatta belkide daha çok ruhen yaşanılan yorgunluk olsa gerektir.
Bazı şeyler vardı zaten, bazıları buna eklendi, tuz biber oldu, bazıları çok mutlu etti birkaç yorgunluğu söküp aldı malum. fakat yinede şöyle bir dönüp baktıım vakit yorgun olduğum apaçık ortada gibi gözüküyo.
tabi bunun kötü şeylere yol açacağını sanmıyorum elbette. zamanla, doğru insanlarla, doğru zamanlamayla, biraz çabayla ve hislerimi rahatlıkla paylaştığım, dokunabildiğim, yakın olduğum özel insanın da en içten yardımıyla rahatlıkla aşılacaktır... zaten o yardım diil, başka bişey... Tarifi yok, hiç bişey aklıma gelmiyo yazı dahilinde ehe. Apayrı.......
Eminim ben buna...

Kolay diilmiş beyinen yorgun olmak, ben bunu gördüm ehe. Daha zaten sıcağı sıcağına... Hadi bakalım.

bir diğer bahsetmem gereken, içimin içimi yediği nokta belli zaten aslında...

Bilir misin, hayalini kurduğun bi şeye yaklaşırken aşama aşama ilerlersin, nebilim böyle her şeye rağmen en bi sıkı sıkıya sarıldığın şeydir o senin, veya olmuştur sonradan...
Ve kaydettiğin, geçirdiğin her aşamada bi şeyleri tadıyo olursun... İyi ya da kötü...
hep de iyiye gitmez yani hani ehe polyannacılık yoktur her daim... Onlar sadece hayallerdir anca...
ama bu öyle diil işte..
Kısa zamandır, bi bakıma aslında uzun zamandır yaşadığım bir çok şey, hep iyiye doğru gitti bi konuda.. Ne olduğu belli zaten ehe...
Ne bilim her günün kendine has güzel bir anısının olması. büyük mutluluk...
Hep olmaz bu hayatta, veya bi yaştan sonra belli zaman dilimlerinde kısa yada uzun süreli fakat uzun aralıklarla gerçekleşebilicek bi olaydır... Belkide kimisine göre tektir bir daha olmayacaktır veya benzeri bakımından asla bir diğeri yaşanmayacaktır...
bilmiyorum...
daha dün ne iken bugün neyim... Dün ne iken bugün ne olduk... İlerde ne olacağız kim bilir?...
hayatımın her bi açılımını yapıyor olmaktan zevk duyduğum insan şimdilerde tek bir açılıma evsahipliği yapıyor...
ehe bunu kim bilebilirdi ki. düşününce insanın kalbini yerinden sökercesine güzel bi baskı uyguluyo, memnuniyet uyandırıyo, tebessüme maal veriyo bolca...
Mutluyum be her şeye rağmen...
Tek diilim enazından, en büyük roket, ateşleyici ve destek odur belkide kim bilir...
İşte arkama aldığım şey bu...
Bakalım daha neler görücez..

görmek istiyorum...
olabildiğince...
limitsiz pizza ile doyum daha bi ayrı oluyo zaten biliosun. ben de bildiim üzere ehe...

iyi geceleri burdan demicem.

Hiç yorum yok: