28 Kasım 2008 Cuma

çarliston biber vol. 1

saat 3 küsürlerde meraba dediğim uyku faslını 6 sularında sonlandırmış bulunmaktayım.
peki manyak mıyımEVET hemen böyle akabinde... yanlış yazmadım yani bilerek öle yaptım o derece!
önce ailenin bir kısım merhumlarını rüya olarak görmem, aileden uzaklarda amerikalarda kanadalarda olan kuzenlerime kadar her şeyi görmem beni heyecanlandırdı sabah sabah.
ha bide, kuzenim, rahmetli anneannem ve annemin aynı sandalyede kucak kucağa güle oynaya oyunvari hareketler yapıp, sandalyenin yan dönmesi ve dört ayağından tekinin üzerinde yan yatmaları ve yamulan sandalye... Ha bide sandalyeyi onların düşmemesi için çekiştirirken gerçekten değdiğimi hissetmem de cabası...
Hmm. sanırım gerçekten akıl ilen ilgili ciddi sorunlarım var. Veya bugün maç izlerken sandalyede oturduğum için aklıma girdi. Peki ya ailem. uzak - yakın??!
hayırdır onlar ne alaka böyle toplucana.
Vay anasını ya...
Bide üstüne odaya kedimin sızması ve koynumda mırlaması..
en güzel yeri onun kapması ve benim duvara kadar yaslanmam. önce yatağımı, sonra uykumu zehir etmeme sebep olan 2. nedendi...
Neyse. çok sevdiim ve KALTAK olarak nitelendirdiim sevgili kedimin şuan horlaya horlaya uyuması sinirlerimi bozmuyo diil.
Aman diyoruz, sağlık olsun diyoruz nabalım!
ya şey
bide ben açım :\ gfxğğpşgfğjfg

Hiç yorum yok: