29 Eylül 2008 Pazartesi

işim aşkım hayatım müzik?

evet.
.....
.....
klavyeden arta kalan zamanımda (ps2 klavye, 105 tuşlu ve türkçe olan) bilgisayar masama vurarak çıkardığım 5 farklı tonla bir davul yaratabiliyor olmak...
winampta çalan müziğe, sanki sahnedeymişim gibi yoğun bi enerjiyle eşlik ediyo olmak...
bunlar çok güzel şeyler : )

müziğe 98 i 99 a bağlayan zaman diliminde başladığımı sanıyorum.. belki inanın daha da eskidir.. İlk olarak bana bunu sevdiren, her daim benden desteğini esirgemeyeceğini söyleyen, destek çıkan, bir dönem Kurtalan Ekspress ve Barış Mançoyla kontrbas çalan Babam'dır...

şu an buraya müzik konusunu açmamın sebebi de ''tanju okan - hancı'' adlı eserdir...
hıı şimdi zannediliyo ki melankolinin falan doruklarındayım! yok canım daha neler.. Buraya yazmanın da kuralları var, bi adabı var elbet. gerçekten de slow ve duygusal şeyler seçmek, onları dinlerken yazmak insana garip bi güç veriyo ben bunu keşfettim.
ayrıca o şarkılardan daha hızlı olduğumu bilmek beni pek bi şımartıyor olmalı.. of aman tanrım :\

Müzik.... Hayatım sanırım müzik... 9 yılda elime baget almadığım günlerin sayısı muhtemelen 5 ila 10 arasında bişeydir... Davul çalmak benim hayatım doğrusunu sölemek gerekirse. Benim için kültürlerin beşiği, yaralı gönüllerin deşiğidir müzik ! dfhozdf90hıo0dfho
pardon..
......

benim branşım olmayan bir enstrüman sesi duyduğum vakit, o an tüm imkanımla ona eşlik etmektir müzik. bunun için parmaklarım baget, çoraplı ayaklarım da bass seslerini çıkartır her yerde her zaman... kısacası her yerde müzik yapabilirim, çok büyüğüm, en iyi benim, yaşım 7 ve süperim!!!

Bilmiyorum, bilemiyorum. Her şey için söyliycek bi lafım olmasına rağmen, müzik için söyleyecek bi şey bulamamak heralde doğal bişeydir. bende bi terslik yoktur heralde di mi?!

giren şarkı: tanju okan - kadınım...

veeeee tanrılar çıldırmış olmalı diyorum.. yok artık!
Gidiyorum, uzaklaşıyorum burdan. yazmıyorum artık bugün.. bu kadar yeter..
ama hep benimle..
müzik.
her yanım.
beni tek terkedemeyecek!

Hiç yorum yok: