29 Eylül 2008 Pazartesi

Birkaç klişe... para.

aşk, para, sağlık şeytan üçgeninin para ayağındayım.
nedir para?
para bir ödeme aracıdır!? var mı sorusu olan? yok... eha tamam öyleyse bitmiştir.
...
nah
ödeme aracıdır sadece!! para bir büyüklüktür, para bir şehvet ve ihtişam aracıdır, para mutluluktur, hayatın olmazsa olmazlarından biri gibidir adeta, bir nefestir, oksijendir, kalp atışıdır...
biyere alışverişe gittiğimde veya bişeyler yiyip içtiğimde hesap olarak ''abi benim param yok ama iman dolu göğsüm gibi serhaddim var'' gibi bişey söylersem beni n'aparlar bi düşünüyorum da... Heralde hayatımda yemediğim dayak performansını orda yerdim. Düşün yani para yüzünden oluyo bu. düşünüyorum o halde varım.
Bide bu paranın hayatımızdaki bazı öğelere yansıması vardır ki allahım sana geliyorum bunları düşündükçe daha bi...
paran yoksa olmayan şeylerden bahsetmeli biraz da belki;
- ihtişamın yoktur hiç. Biyere gittiğin vakit asla elle gösterilmezsin. en fazla yanına sessizce yaklaşılır ehe.
- Paranın olmadığı veya yetersiz olduğu zamanlar, eğer tekil değilsen, ortada gizli bi mutsuzluk olur genellikle.. Bunu ya kendin sağlarsın, ya da seni anlamakta güçlük çeken partnerin. Bu çok derin bi mevzudur farkı yorumlanabilir. Kimsenin günahına ihtiyacım yok böyle daha iyi.
- Paran olmadığı vakit gününe 2-0 geride başlama geyiği kısmen doğrudur. Kişiye göre 10-0, 55-0 falan olabilir.. loserlık oranı denir buna. Kendini en yeterli hissettiğin günü kendini en berbat hissettiğin güne bölersin ve aşk ve sağlık konularından herhangi birinden daha yetersizsen bu sefer 3 e bölersin ve sonuç ortaya çıkar.
Örn: 200/180/0 = 0 (demek ki ya aşkı yok veya sağlık sorunları var ölmek üzre felan veyahut veba, kolera,tifo,tifüs vb.)
- paran olmadığı vakit ne acıdır ki çağın artık gerisinde kalmış olan bazı yerler, örneğin italyan konsolosluğu yanındaki merdivenler, kadıköy 1907 apartmanının efsane daracık merdivenleri, bi efendime söliim arka sokağın çıkışı gibi yerlerde içmek ve eğlenmek çevrendeki insanlara, özellikle artık gördüüm kadarıyla bağyanlara zarar verdiği gibi, herkesin alıp başını gittiği birtakım türk sermaye barlar zinciri makul olduğundan, kendini eğlence'nin dışına itilmiş hissedersin. o da koyar bazen.
- hep para hep para işte. onsuz hayat yok!!?
Ahhh! yok öyle bişiy.. bence inan öyle diil! Hayatımın en mutlu anları inanın o zamanlarımda geçti. Kimse bilmez, sadece bilmek isteyen, benimle olanlar, benimle olmayı seçenler bilebilir bunu.. Bi de ben.... ben sadece burdan anlatabilirim ama kimsenin kanına inanın zorla giremem bu konu hakkında daha fazla...
- paranın artık aşkın hammaddesi olduğu gerçeğini her defasında yüzüme yüzüme gelen ters bakışlardan anlayabiliyorum. Size bişiy söyliyebilirmiyim?
evet mi.. ımmm.. Yok öyle bişey!!!
aşkın tarifinde deyindiğim gibi. okuyun anlayın derim.
aşk gibi yüce bi kavram asla ve asla parayla endeksli diildir.. bu konu çok derindir, bu konu konuş konuş bitmez.. bi ara onu da yazarım işalla..
- ha bide parasız sağlık olmuyo ya bayılıyorum buna. hatta popomu açtım gülüyorum burdan yetkililere!!!
-------
Laf arası, bi klişe : tedavi sonrasında parası olmadığı için hastanede rehin tutulan adam..!!! sana sesleniyorum.. bi gün tanışalım n'oolur ahahahaha (itina ilen kahkaha atılır)
Napıyolar, şok makinesini 400 e ayarlayıp sana mı doğrultuyolar tehdit mi ediyolar napıyolar ben anlamıyorum bunları, bi ara sen anlatırsın!! puhahahaha
-------
- son olarak.. Paran varsa ister söv döv aşağıla ama kıymete binersin, paran yoksa git burdan sus konuşma lafını yersin.. ehaha vad e nays pörsın ay hev evır siin...

ps: bu tespitlerin hepsi doğru tespitler olup, tarafımca veya çevremdeki birkaç insan tarafından test edilmiş olup onaylanmıştır.
Sağlıklı ve mutlu bir yaşam dilerim hepinize.
Öpüyorum teker teker gıdılardan...

Hiç yorum yok: