2 Ekim 2008 Perşembe

uyudum. saate baktım. saat 08:00..

hayatımın bir dün gecesi vardı ki ben ad koyamıyorum neydi..
pek anlayamadım olan şeyleri..
eğlencemin dışında tabii. Ben uzun süredir böyle eğlendiğimi görmedim. Aslında hep böyle diyorum, 'bi öncekinden daha iyiydi evet' şeklinde düşünüp belkide 'artık bunun daha ötesi yoktur' diye düşünüp üzülüyorumdur kim bilir...
rakıyla vodka, üstüne bira... balans şeytan üçgeni yemin ederim olağan dışı, hiç caiz diil, hatta UNcaiz heh!
şey, ocakta yemek var patates kızartıyorum falan, bi elim orda olduğu için yazmak dert oldu ama yazıcam..
nasıl anlatsam nerden başlasam bilemiyorum. Ayrıca dünden kalmak deyiminin doruklarındayım ve en iyi şekilde yerine getiriyorum gerektirdiklerini. Bi tek baş ağrım yok ki o da olsaydı şu gün tam olurdu.
ha bide herzamanki gibi motorum düzgün gezemiyorum yeniden. artık arkadaşlarımı falan tuvalete çağırıcam, orda partiler vericem, orda tv izlicem, yemeği orda yiicem felan yani. çok üzücü.

olucak iş diil..
uyuyorum ben bi.

Hiç yorum yok: