31 Ekim 2008 Cuma

aslında burda bi konu var

bilmiyorum.. anlamıyorum..
neden hala tanju okan - seni hayatımca sevdim dünyasında yaşıyorum anlayamıyorum..
bu bana çok mu güzel geliyo? cevabı basit....

şu hayatta duygunun en yoğun olduğu her somut şeyi neden çekiveriyo bünyem?
Peki ya neden hala 12. sınıf bir holywood klişesine, bir anti klişe adam olmama rağmen karşı koyamayıp göz pınarlarımdan akmasına izin verebiliyorum bir kaç damlanın...

neden kimsenin umrunda olmayan şeyler benim umrumda olabiliyor ki?
Yorgun-argın, bezgin ve umursamaz olduğumu zannettiğim yegane minik zaman diliminde bile, en ufak bir duygusal an'a tanık olmayı çok değerli görebiliyorum. Peki ya neden o duygusal an'ın muhatabı olan 2 insanın arasına uzaktan da olsa ben de girebiliyorum?

Peki neden aynı frekansta kimse yok şu hayatta?
Kimse kalmadı...
nereye gittiler?
Leylek mi onlar da göç ediyolar. geldikleri gibi bi dam bi tepe, uç noktalar...
Neden yüksek yere yuva yapıyolar?
Beni neden dünyaya siz getirdiniz peki ?
benim ayağım yere basıp çukurda çamurda taşta odunda tökezlerken uzaktan izlemek için miydi sadece onca çabanız?
Niye bıraktınız beni...

Peki neden ?

Hiç yorum yok: