10 Ekim 2008 Cuma

sevdamı dağla memleket

tanrım yine yazıyorum, dur durak bilmiyorum adeta.
şurda sigaranın yanında içecek bişey bulamayarak ne kadar aciz durumlara düştüğümün farkında olsam da yinede sigara içebiliyor olduğuma memnunum..
Yiit vardı bi ara a fall for stelladan.. hep şöyle bi teori ortaya atardı;

- Olm varya ben kesin ölücem nan! Akciğer kanseri olucam ve kesin 5 sene sonra ölücem..

Bunu demesinin üzerinden 2 sene geçti.. Ne diim? merakla bekliyoruz falan mı! yok daha neler :\

Sıkıldığımdan yazdığım söylenebilir.. Her günüm içmek eğlenmek olursa tabi evde geçirdiğim süre zarar\ziyan oluyo ben bunu gördüm.

o diilde dün sahilin vazgeçilmezlerinden olan ahmet abinin (adını attım) yanımıza gelip 1 ytl alıp keyfinin yerine geldiğine şahit oldum ya, ben daha başka bişiy demiyorum.
Adam sırasıyla ingilizce almanca fransızca ve türkçe konuşarak aslında kültürün ne kadar önemli olduğunu bize gösterdi.
Giycek donum yok ama kültürüm var! Yaklaşmayın!
vay anam vay..

Bugünlük böyle ya , belki daha ilerleyen vakitlerde yazarım yine... belli olmaz sağım solum!
sobe.

Hiç yorum yok: