3 Eylül 2009 Perşembe

ömürden ömür yiyen lanetolası sessizlik önleyiciler!

tabii temelde çok iddialı başlık, göreni hayrete düşürüp meraklandıracak nitelikte olduğu aşikar. neyse, havaya girmişken devam edeyim...

uvuvuvuvuuu.......!
evet sesimiz temelde böyle. sistematik bi şekilde dalga dalga gelişim gösteren bir yapıya sahip. kendisini yürekten tebrik ederim.
bilgisayar fanından bahsediyorum elbette. temizlememe rağmen canım cicim yapmama rağmen beni benden alan 2x yürekten sesiyle saygımı kazanmasını bildi kısa zaman diliminde.

merak ediyorum, soruyorum kendime. biz ne zaman şu iğrenç sorunlardan tamamen kurtulup 20 yıl 30 yıl hiç elini sürmeden sorunsuz çalışabilen aletler yapacağız?
soruyu burdan soruyorum, malum günde 681.000 hite sahip bir blogum var!
saygılar.

ahmet mete ışıkara ben. rasathaneden.

Hiç yorum yok: