5 Ağustos 2009 Çarşamba

ziyan

before you snap.!
yonderboi eşlik eder ağır aksak şu geceye.
gece demeye bin şahit ister, lakin saatler 5 buçuğu göstermekte.

hava sıcak - oda daha sıcak, sinek popülasyonu tavan, sol elim davul gibi, en ufak rüzgar bile yok derken bir bloğuma daha müthiş mutlu, her şey yerli yerinde ve mükemmel olarak başlamış bulunuyorum herzamanki gibi.

sağ yanımdan vuran dalga dalga sıcak vantilatör esintisi sayesinde gerçekleşen günlük rutin 'sağa iyi dönememe' hareketim günün ağırmasını ve sigara almak için ilk kez evden çıktığım o özel an'ı bekler durur adeta.

yapıcak bişey yok, hava sıcak, boku çıktı ve hatta adamın götü bok yedi.
fırata bakmayalı da rahat 3-4 ay olmuştur heralde.

şöyle efsane güzel ve uzun bi tatil lazım artık.
çok yokoldum aslında, çok yüzdüm, çok yandım simsiyah da oldum ama uzun bi tatil gerekli şöyle 1 ay kadar mesela.
havuzdan çok deniz ister bu gönül. ama temiz, dalgasız, tenha bir plaja nazır olmalıdır.
datça örneğini verebilirim. hatta orayı özledim ve imkanım olursa da orayı tercih edebilirim. bakıcaz artık.
BAKARIZ sorunsalı. neye bakıyosun nasıl bakıyosun ne bakması be yahu.
sen şuna olmaz desene baştan, niye oyalıyosun dimi ama?!

evet. rahat battı ya, bide burda iki cümle bişiy yazıyorum ya, hemen şımarıkçasına içki içme isteği geldi gönülden şahsım adına.
çünkü içmiyorum artık, öyle her güne bi içki faslını geçmişim meğer çoktan.
hatta artık normale döndüğünü söyleyebilirim düzenimin. mesela çok extreme, çok mutlu ve gerektiği anda ah be bi içkim olsa diyenlerdenim.
bu arada kapalı mekanda sigara yasağına kolum dirsek atsın sol taraftan.
herneyse.
yazmaya yazmaya kaybetmişim sanki eski havamı.
böyle yazdığım anda başlardım neşelenmeye filan, nerdeee???!

geçtik onu biz. geçmişiz..
tatil lazım tatil, çok acil. yoksa buharlaşıp en yakın deniz olan marmara denizine bir su olarak eklentide bulunucam.
zannedersin mega komik...

hadi yatayım madem ufaktan.
ufaktan doğan güneş de günün sözü olmaya aday olsun.
of nası saçma.

başlığı da atayım tam olsun... ''ziyan''
nabza göre şerbet hesabı.

benimle biri veya birileri gelse de into the wild tokuştursak bi ara hiç fena olmaz.
saygılar, sevgiler.

Hiç yorum yok: