26 Ağustos 2009 Çarşamba

eterli-yeterli...

evet yine döndüm..
ekstradan insanın kendi evi gibisi olmadığını bir kez daha anladım, öyle döndüm.
anlamadan dönmicektim gibi konuşuyorum aldırmayın...
yaz sezonunun son havuzlu güneşli günlerini yaşayıp yurda döndüm evet. mutluyum, huzurlu sayılabilirim, kahvem eşlik eder, yakın internette var olan bütün online arkadaşlık siteleri açık, şifreler girilmiş, birtakım video siteleri (youtube) de açıklar. arka planda çalan müzik filan...
ben galiba tam anlamıyla dönmüşüm.. aklım artık tatilde filan değil galiba du bakalım göreceğiz..
aslında hala güneşin altında kavrulurcasına yanıp, sonunda havuza filan atlamak isterdim... neyse, imkanları değerlendiririz ilerde olmadı.. zaten yaz da bitmedi..
artık tamamen odak noktam müziktir diyebilirim ama, bu kesin ve en net sonuçtur şahsım adına...
ekim gibi okulların da açılmasıyla, bir elin parmaklarından az sayıda kalan derslerimi de verip diplomamı almak da var...
ha bitmedi...
sonra da bir başka okula kaydolmak ve orda da okuyor olmak da var niyetler arasında...
zaman göstericek artık neyin ne olacağını.

ama şimdilik müzik diyor, başkada hiç birşey demiyorum. çünkü aklım fikrim müzik olmuş durumda... elimden eksik olmayan iki adet sopa da cabası... baget derler...
aslında benim kendi yapmak istediğim müzik çok farklı...
çok sesli, elektronik altyapılı jazz bossa-nova ritmler filan... araya sıkışmış perküsyon tınıları, saksafon, piyano vs... aman derim o akla zarar ritmler karşısında...
ilerleyen günlerde umarım bu da olacak, fakat önce başka önemli işlerim var, sırada bekleyen...

eterli yeterli...
şimdilik bukadar. kahvemi olanca hızınla içip bitirip bi dirhem ayılmaktır niyetim...
saygılar. sadettin teksoy ben..

Hiç yorum yok: