9 Temmuz 2009 Perşembe

başıboş

sıcaklar...
evden çıkmamam için özellikle kurulmuş bi tezgah. çok büyük tezgah ama böylesi görülmedi hiç...
odamda son derece boş boş hava üfleyen basit soğutma gereci bi yana dursun, her şey yine aynı, yine 55 derece oda sıcaklığı!..
bi süre evden çıkmamak en iyisi, zaten şu aralar durulmadım da diil hani...

ve elbette bıyıklar...
ömrümde hayatımda hiç bir zaman yapmayacağım gözüyle baktığım bir eylemdi bıyık bırakmak...
fakat o da oldu, artık söylicek söz bulamıyorum bu konuda...
sanırım daha görücek çok şeyim var. baksana, böyle giderse mohavk da olur. neden olmasın?...

sigara... bitti biticek.. günlerdir bi paketten fazla sigara içiyordum, tam da bi paketle devam ediceğimi zannederken yine bitirdim giderayak. saçmalık!
hadi bakalım, bu sıcakta yiyosa git al...
irade.
keşke sigara karşısında da biraz iradeli davranabiliyor olsaydım.
sağlıklı filan yaşardım muhtemelen?!

yinede oh!
arka planda açık olan billboard radio ve 80 lerin 90 ların müzikleri.
bir şarkı çalıyo, ve akabinde ''aa bu neydi hatırlıyorum ben bunu'' efekti verdiğim nadir radyolardandır..
meğersem, radyoyu bana armağan etmişler. kim bilir, yalandan kim ölmüş hem...

yine kaçıcam gidicem biyerlere, az kaldı...
festival?
hiç umudum yok, gitmek istemiyorum pek. ama sözlerim yalan olabilir elbet. gün geldiği vakit daha önceden 215 defa yaşamış olduğum üzre, sıkılıp bunalıp, arkadaşlarımın da orda oluşuyla, orda ben de yerimi almış bulunucam...
çok net...

bu arada evet, müziğe kavuşmama çok az kaldı... inanıyorum buna. güveniyorum da hatta...
fakat bi darbe daha yaşamış olmak istemiyorum, o yüzden temkinliyim hafif, ve kuşkucuyum... hadi bakalım. zaman her şeyi göstericek...

unutmadan...
1451515 internet sitesi arasında, sadece blogger'ı açmamakta direnen canım bilgisayarıma bu uğurda format atmaktan bıktım. eğer bir daha tekrarlanırsa revizyona gidebilirim. aman derim...

saygılar-sevgiler...

ah, buarada çalan şarkıyıyı sevdiğim söylenebilir
material girl olur kendisi...

hadi bakalım..

Hiç yorum yok: