2 Şubat 2011 Çarşamba

Geçiniz

Yıl olmuş mudur yazmayalı?
Neyse hiç düşünmeyecem.
Naber???
...
Hayata bakar mısın hep birilerinin hatalarına göre değerlendirmeci bir insanoğlu'nun idamesi...
Defne Joy Foster ölmüş. Öncelikle ben çok üzüldüm. Çünkü zeki deli dolu şirin ve Türkiye'de görmeye alışık olmadığımız(!) tiplerden birisiydi.
Ben buna üzüldüm. Birçokları da bunun gibiymiş...
Fakat şuna dikkat ettim; öyle gerilmiş öyle gerilemişiz ki zekamızı nerelere harcayacağımızı bilmiyor ama harcıyoruz... Bilmeden şuursuzca yapılan, yarın ne olur ne biter diye düşünmeden yapılan edilen her bir şey insana hiç bir şey kazandırmamakta olduğu halde saçma sapan işler yapıyoruz. Ben bunu bilir bunu söylerim tecrübelerime dayanarak.

Lanet olsun ki Türk ''bölün'' çalış güven olmuş haldeyiz ve birbirimizi boğazlamak için artık ufacık bir trafik derdi, siyaset veya kuyrukta beklerken gerilen sinirler falan değil bir ''ölüm'' bile yetiyor...

Şimdi ben ölüyorum desem ölsem, ölürken yanımda bir vodka şişesi olsa şöyle yarılanmış. Hele ki oldu da ünlü biri olsam! Gözler önünde her gün didinen ''iyi'' birisi...
Aman abi.

...
Alkol partileri dolayısıyla ölmek, Herhangi bir yerde barda mutlu mutlu içiyorken ölmek. Ucube bir heykelim olup ölmek. Sanat galerim olup ölmek.
Bir düşünsene!

Yok abi! Ben ''düz'' ölmek istiyorum...

Hiç yorum yok: